Schowek (0)
Schowek jest pusty

Aby korzystać z pełnej funkcjonalności schowka zaloguj się » lub załóż darmowe konto »

Z Milosci - zaproszenia ślubne, winietki, dodatki

Opis oferty

Zajmujemy się tworzeniem zaproszeń ślubnych, winietek oraz dodatków.

Wszystkie produkty tworzone są z najwyższą starannością na najwyższej jakości maszynach produkcyjnych XEROX.

Opinie (41)

Nie polecam

Omijać szerokim łukiem, źle drukują zamówienia niezgodnie z podglądem w kreatorze, nie przyjmują reklamacji i nie odpisują na maile. Złodzieje i nieprofesjonalne patałachy.

Amadeusz Nadera

Dodano: 2022-04-12 16:44:40 | Data uroczystości: 2022-08-20

Polecam

Polecam! Wszystko w jak najlepszym porządku. Zaproszenia przyszły bardzo szybko i wszystko było z nimi okej. Był problem, który został bardzo szybko rozwiązany. Polecam!!!

Gosia

Dodano: 2022-04-06 18:59:22 | Data uroczystości: 2022-08-27

Stanowczo odradzam!

Nie polecam! Zero kontaktu z tą 'firmą'. Na infolini czekałam 40 min, na maile odpisują z automatu. Po 3 tygodniach czekania na zaproszenia zażądałam zwrotu pieniędzy. Oczywiście ani zaproszeń ani pieniędzy nie mam do tej pory.

Monika Kim

Dodano: 2021-07-06 13:17:59 | Data uroczystości: 2021-09-04

Nie polecam

Nie korzystajcie z usług, firma nie szanuje klienta. Kontakt z nimi jest na totalnym poziomie, czekam na zwrot pieniędzy już kilka tygodni. Nie zamawiajcie tam

Kinga

Dodano: 2021-07-06 13:06:04 | Data uroczystości: 2021-07-06

ZERO PROFESJONALIZMU

Ku przestrodze! Nie polecam tej "firmy"!Gdyby istniała ocena - milion gwiazdek, to tyle by właśnie dostali. Drogie Panny Młode, jakaś dziewczyna pytała na grupie Rozsądne Panny Młode na Facebooku o zaproszenia z-miłości, napisałam komentarz, że walczę z nimi od dwóch miesięcy, jestem na skraju wytrzymałości, nie polecam i będę informować o dalszym przebiegu sytuacji. Wiecie, do czego doszło? Wyrzucili mnie i zablokowali na grupie, która notabene jest przez pracowników z-miłości prowadzona. Nagminnie usuwają niepochlebne komentarze, których z każdym dniem przybywa, sprawdźcie sobie, jak dynamicznie zmienia się ilość członków w grupie. Ostatecznie złożyłam reklamację zażenowana jakością świadczonych przez nich usług. Choćby nie wiem, jak piękne były ich zaproszenia (a nie są, z 10 próbek tylko jedna wyglądała znośnie i ją wzięliśmy z myślą, że szybko zamówimy i będzie jedna rzecz załatwiona), zawsze będę powtarzać, że stosunek do klienta mają poniżej jakiejkolwiek krytyki.Ale po kolei...Niezrażona opiniami dotyczącymi zaproszeń ze strony z-miłości, postanowiłam dać im szansę. W końcu przeczytałam też wiele pozytywnych opinii. Uznałam, że mamy dużo czasu, więc drobne obsuwy nie są nam straszne, ale to, ile się nawściekałam, przechodzi ludzkie pojęcie. Złożyłam zamówienie w styczniu i przez kolejne tygodnie (do marca) wysłałam konieczne poprawki (dokupiłam rebus, więc już nie mogłam sama wejść do kreatora, który swoją drogą jest tragiczny, zero siatek, wszystko trzeba robić na oko, abstrakcja - 0 do funkcjonalności), dokładnie wszystko opisywałam, powtarzałam, że do Wielkanocy musimy je mieć, początkowo wykazywałam się anielską cierpliwością, ale jak grochem o ścianę. Dzwoniłam do nich praktycznie CODZIENNIE. Naprawdę nie mam pojęcia, skąd wzięli się tam tak niekompetentni graficy, bo to, co otrzymywaliśmy niby po poprawkach, było żałosne, zero spójności, na odwal i o zgrozo, nawet robili babole w tekście, który wcześniej sama poprawnie opracowałam. Wysyłanie randomowych wiadomości z maili w stylu tdsv8264@osicb12947.pl to inna historia, od razu lądowały w spamie. A potem zdziwienie, że nie mogą znaleźć maili. No ciekawe dlaczego, skoro sami zrobili ten bałagan. Pełen profesjonalizm... skandal. Czekanie po tydzień na prowadzenie drobnych poprawek jest niepoważne... Obsługa też pozostawia wiele do życzenia. Jedna pani tylko zapewniła priorytetowe podejście i rzeczywiście raz dostaliśmy maila tego samego dnia, ale później musiałam systematycznie wydzwaniać. Ostatecznie, jak wspomniałam wyżej, złożyliśmy reklamację. Po regulaminowych 14 dniach pieniądze nadal nie były na koncie, więc zadzwoniłam, usłyszałam zdawkowe przeprosiny i informację, że niebawem otrzymam zwrot. Po kolejnych kilku dniach znów zadzwoniłam, już naprawdę wściekła, bo kasa nie rośnie na drzewie, a oni robią sobie jawne jaja z klientów, poprosiłam o połączenie z księgowością (na co konsultantka stwierdziła, że to niemożliwe - no bardzo ciekawe...) i uprzedziłam, że jeśli do końca tygodnia nie otrzymam pieniędzy, wyślę im przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ostatecznie, po nastraszeniu rzecznikiem praw konsumenta (z którym już zamierzałam się skontaktować), przelali mi pieniądze. Po MIESIĄCU. Jeśli dzięki tej opinii pomogę innym parom uniknąć nerwów, których i tak nam nie brakuje podczas planowania ślubu, szczególnie w obecnych czasach, to wspaniale. Zastanówcie się 10 razy, czy naprawdę szkoda Wam złotówki na lepsze zaproszenia, które otrzymalibyście od bardziej profesjonalnej firmy, bo ta z profesjonalizmem nie ma nic wspólnego.

k

Dodano: 2021-04-28 19:43:41 | Data uroczystości: 2021-04-28

Nie polecam

14 kwietnia zamówiliśmy 3 zaproszenia + 3 koperty - ten sam wzór, każdą sztukę personalizowaliśmy w inny sposób. Kreator zamówień faktycznie jest dość toporny, bez opcji podglądu po zatwierdzeniu edycji - także liczymy na to, że wszystko zapisało się ok, i potwierdzamy zmiany trochę w ciemno. 22 kwietnia zamówienie zostało wysłane. 23 kwietnia otrzymaliśmy zamówienie... ... jak łatwo się domyśleć, z inną zawartością :) W przesyłce znajdowały się: - 3 koperty (jedyne, co się zgadza) - 1 zaproszenie (poprawny wzór, ale oczywiście BEZ PERSONALIZACJI) - próbniki papierów Na infolinii otrzymałem informację, że minimalna liczba zaproszeń to 4, i dział sprzedaży PRAWDOPODOBNIE UZNAŁ, że taka zawartość przesyłki nas zadowoli... W takim razie: 1. Czy dział sprzedaży od 14 kwietnia (zamówienie, opłacenie, zatwierdzenie) do 22 kwietnia (wysyłka) naradzał się, co wpakować do wyczekiwanej przez nas przesyłki, ale unikał kontaktu telefonicznego w celu rozwiązania sytuacji 2. Sklep nie powinien "blokować" zamówienia na mniej niż 4 sztuki zaproszeń? 3. W którym miejscu regulaminu jest napisane, że minimalna liczba sztuk to 4? Nie polecam - szkoda czasu, nerwów oraz pieniędzy. Składam reklamację i mam nadzieję na zwrot pieniędzy - aczkolwiek dalej nie dowierzam, jak można było się pomylić w tak prostym zamówieniu.

Aleksander K

Dodano: 2021-04-26 19:11:19 | Data uroczystości: 2021-06-01

Żenada.

Zdecydowanie odradzam. Bardzo żałuję, że sprawdziłam opinie dopiero teraz. Zamówienie nie zostało zrealizowane, po trzech tygodniach oczekiwania i kilku nieodpowiedzialnych mailach, gdy udało się dodzwonić, okazało się, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, pomimo potwierdzenia, że o to prosimy już tydzień temu. Teraz potrzeba dodatkowych ośmiu dni na sam wydruk, więc po trzech tygodniach od opłacenia zamówienia dowiadujemy się, że zaproszenia mogą dotrzeć za ok dwa tygodnie. Wstyd, okropne podejście do klienta, niepotrzebne nerwy, których można sobie oszczędzić. Ciekawe,czy zwrot pieniędzy przyjdzie na czas, czy nie obejdzie się bez BOK-u...

Katarzyna K

Dodano: 2021-04-26 14:18:04 | Data uroczystości: 2021-05-07

DRAMAT. Bardzo nie polecam.

Zacznijmy od tego, że zamówienie złożyłam 16.06, a przesyłkę dostała 12.08... (na dzień przed weselem i po wykonaniu 6 telefonów). 16.08 zamówiłam 2 proste produkty (księgę gości i skrzynkę na koperty) i po dwóch tygodniach dostałam informację, że moje zamówienie zostało przekazane do drukarni. Po kolejnych 20 dniach (!) przyszła informacja, że mogę śledzić paczkę, po następnych 4 dniach, że moje zamówienie zostało spakowane i wysłane. Był to 24.07. Po tygodniu gdy paczki nie dostałam zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się kiedy mogę się jej spodziewać i usłyszałam, że paczka została doręczona 21.07 !!! Niestety firma nie wiedziała dlaczego na 3 dni przed tym jak dostałam maila dot. wysyłki ani do kogo i gdzie paczka została wysłana... !!Po 3 dniach dzwonienia i braku jakichkolwiek informacji ze strony firmy. Poprosiłam o ponowne wydrukowanie produktów i wysłanie, aż na dzień przed weselem paczka w końcu do mnie dotarła.Ze strony z-Milosci.pl nie usłyszałam żadnego przepraszam oraz żadnej propozycji rozwiązania problemu. Sama musiałam się upominać i to ja zaproponowałam, że skoro nie wiedzą gdzie są moje produkty, żeby wydrukowali je ponownie i wysłali raz jeszcze pod wskazany adres.Produkty ładne. Natomiast zarówno na księdze gości jak i kartonowej skrzynce na koperty nasza grafika nie była bezpośrednio nadrukowana, ale były do nich doklejone kartki na których znajdowała się grafika.

Pola Furmaniak

Dodano: 2020-08-22 17:37:22 | Data uroczystości: 2020-08-22

uważać na tę firmę!!!!

Kontakt z obsługą fatalny!!!! Do momentu zamówienia i zapłaty, kontakt super, ale potem niestety dramat! Mieli wysłać zamówienie w ciągu 3-5 dni roboczych, po tych pięciu dniach dostałam maila, że... zamówienie trafiło do druku i będzie do 3-5dni roboczych. Kiedy napisałam, że rezygnuje - odpisali, że nie można od umowy odstąpić, z racji tego, że produkt jest personalizowany, niestety swojej winy w tym nie widzieli i na nic się zdało mówienie, że to ONI nie wykonali umowy ze swojej strony w terminie (wcześniej kiedy pisałam do nich, zapierali się rękami i nogami że wyrobią się w czasie i będzie to nawet szybciej). W międzyczasie jeszcze domówiłam osobną przesyłką (oczywiście osobno płacąc za nią), dwa produkty - kiedy łaskawie wysłali jedno zamówienie i kontaktowałam się z firmą kiedy bedzie pozostała część UWAGA!!! stwierdzili, że wysłali we wcześniejszym zamówieniu jedną paczką. Niestety tak nie było... W dalszym ciągu czekam na zamówienie, mimo, że miało ono dotrzeć do mnie dzisiaj, a ślub mam za 4dni! Jeżeli nie chcecie się stresować, że nie dojdą na czas winietki, menu czy inne produkty OMIJAĆ ICH Z DALEKA!!!

Katarzyna

Dodano: 2020-08-17 14:24:29 | Data uroczystości: 2020-08-21

NIE POLECAM!!!

Zdecydowanie nie polecam nikomu tego sklepu!! Zaproszenia zamówiliśmy w dniu 10 lipca 2020 roku, akceptacja projektu nastąpiła w dniu 14 lipca 2020 r., więc zgodnie z ówczesną informacją podaną na stronie zaproszenia powinny zostać dostarczone w ciągu 5 dni roboczych, to jest do dnia 21 lipca 2020 r. W trakcie rozmowy telefonicznej mojej narzeczonej ze sklepem w dniu 13 lipca 2020 r. (żeby zyskać telefoniczny kontakt trzeba pozostać na linii około 25 min, wcześniej pomimo wielu prób rozmowy w ogóle nie można było przeprowadzić) Pani na infolinii zagwarantowała nam, że zaproszenia zostaną wysłane najpóźniej do dnia 22 lipca 2020 r. Niestety pomimo upływu zagwarantowanego przez sklep terminu do dostarczenia zaproszeń, wielu próśb, a następnie upomnień zaproszenia nadal pozostawały niedostarczone. Czas upływał, a zaproszeń nadal nie było, wymieniłem z nimi kilka maili, za każdy razem byłem informowany, że zaproszenia niedługo zostaną wysłane... czas upływał, a zaproszeń nadal nie było, więc byliśmy zmuszeni zamówić zaproszenia w innym sklepie, który zrealizował je w gwarantowanym terminie, sprawnie, a do sklepu z-milosci.pl napisaliśmy, że rezygnujemy z zaproszeń, ponieważ nie zdążymy nawet ich dostarczyć wszystkim gościom przed terminem wskazanym na zaproszeniu jako czas na podjęcie decyzji... i dopiero wtedy w dniu 05 sierpnia 2020 r. przyszły zaproszenia. Od sklepu z-milosci.pl dowiedzielismy sie, że za taką zwłokę z ich strony należy nam się zwrot kosztów przesyłki. Zaznaczę w tym miejscu, że oczywiście zaproszeń nawet nie odebraliśmy, ponieważ w tym terminie, w którym do nas dotarły były dla nas całkowicie BEZWARTOŚCIOWE, o czym oczywiście już dużo wcześniej informowaliśmy sklep, że rezygnujemy z zaproszeń właśnie z uwagi na taką zwłokę z ich strony. Do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu kosztów zaproszeń, a jedynie informację, że mogą nam zwrócić koszty dostawy zaproszeń.... no żarty, choć dla nas mało śmieszne... Pracownicy tego sklepu zachowują się tak jakby ogromne opóźnienia w realizacji zleceń były dla nich na porządku dziennym i niczym nadzwyczajnym, nie rozumieją skąd pośpiech. ODRADZAM ZAMÓWIENIA Z TEJ FIRMY. JEST TO FIRMA NIERZETELNA, NIEUCZCIWA, A GWARANCJE, KTÓRE DAJĄ SĄ BEZ POKRYCIA! Z CAŁEGO SERCA ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE (CHYBA ŻE ŚLUB JEST W PRZYSZŁYM ROKU TO JEST SZANSA, ŻE SIĘ WYROBIĄ ZE ZLECENIEM). Zakupy w tym sklepie to nie tylko strata pieniędzy, ale przede wszystkim ogromny stres i nerwy.

ŁUKASZ

Dodano: 2020-08-09 18:13:46 | Data uroczystości: 2020-08-09

NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beznadziejny serwis, brak profesjonalizmu. Brak kontaktu z klientem. Infolinia 3 próby połączenia, czas oczekiwania 30min, rozmowy z konsultantem brak. Produkt nie zgodny z opisem. W dodatku do samodzielnego składania, czego nie uwzględniono w opisie produktu. Pomimo wyrażenia mojego nie zadowolenia z ich prac brak reakcji firmy. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!

Ewa

Dodano: 2020-08-04 08:32:07 | Data uroczystości: 2020-08-15

Nie polecam

Nie polecam.Do momentu wplaty super kontakt. Po wplacie kontakt sie urywa. Blokują w mediach spolecznosciowych, brak jakiekolwiek kontaktu. Na emaile ciezko by odpisali. Brak zwrotu. Jednego dnia pisza ze na drugi dzien otrzymam zwrot, a przychodzi co do czego to wkoncu pisza ze nie maja pojecia kiedy zwrócą. Unikac szerokim lukiem. Sprawa zgloszona, zachecam do zlozenia pozwu zbiorowego

Karolina Zawadzka

Dodano: 2020-07-25 11:59:26 | Data uroczystości: 2020-10-17

Nie polecam!!!

Anulowałam zamówienie, gdyż nie było kontaktu z firmą, a termin realizacji upłynął. Po dokonaniu zapłaty nie mogłam się dodzwonić ani poprzez wiadomości e-mail uzyskać jakichkolwiek informacji. Nikt nie uprzedził mnie, że przesyłka będzie później. Dopiero, gdy zrezygnowałam i napisałam, że zgłaszam sprawę na policję w przypadku braku zwrotu pieniędzy rozpoczęli pracę nad moim zaproszeniem, ale już było za późno. Nie mogłam czekać zamówiłam zaproszenia w innym miejscu. Nie chcą mi zwrócić pieniędzy.... Nie wywiązują się z terminów. Oszustwem jest to, że to do 5 dni roboczych. Nie wierzcie w to!!! Odradzam. Oszczędzicie sobie wielu stesów...

Anna Czyż

Dodano: 2020-07-08 20:18:53 | Data uroczystości: 2020-07-08

Tragedia!!!

NIE POLECAM!! Zamówienie na winietki zrobiłam 08.06.2020 miały być 15.06 , ślub 20.06 do tej pory nie przyszły... oszuści naciągacze, dodzwonić się nie można sekretarka powtórza w kółko że czas oczekiwania 16 minut za chwilę mówi że 28 ... tragedia ... kiedy w końcu się dodzwoniłam przemiła Pani zapewniała że przyjdą do 20.06, niestety nie przyszły A mamy już 25.06 ....

Weronika

Dodano: 2020-06-25 22:03:29 | Data uroczystości: 2020-06-20

Nie polecam

To jakaś kpina. Czekać prawie miesiąc na zaproszenia i jeszcze nie wiadomo kiedy przyjdą. Nie polecam. Szkoda nerwów i czasu

Weronika

Dodano: 2020-06-22 10:27:23 | Data uroczystości: 2020-06-22

najgorzej !!!!

BARDZO SERDECZNIE NIE POLECAM ! Na początku wszystko pięknie, ładnie. Opłaciłam, zaprojektowałam zaproszenia, zamówienie zostało przyjęte do realizacji, a najpóźniejsza data otrzymania zamówienia została wyznaczona na 15.06.Z uwagi na to, że ślub mam za dwa miesiące, zadzwoniłam do nich 09.06 (co wcale nie było łatwe, musiałam poczekać 2 x 40 min na linii... a na maila nie odpisywali) czy jest szansa, że otrzymam zamówienie 12.06, na co otrzymałam odpowiedź, że pewnie że tak, chociaż nic nie mogą mi obiecać, ale zadzwonią do mnie następnego dnia i poinformują, czy zamówienie zostało wysłane.Oczywiście żadnego telefonu ani informacji o wysyłce nie było... Gdy nie otrzymałam zamówienia w wyznaczonym terminie (15.06) znów poczekałam sobie na infolinii 2 x 40 min a gdy już się dodzwoniłam, usłyszałam że oczywiście mogę anulować zamówienie, co oznacza, że nawet nikt nie pochylił swojej główki ku temu by zacząć te zaproszenia robić.. Ciekawe czy w kwestii zwrotu kasy też będą tacy terminowi..... masakra !!

Aneta Włodarczyk

Dodano: 2020-06-17 08:04:02 | Data uroczystości: 2020-08-22

Negatyw

Nie polecam maskara zbliża się termin gdzie goście maja potwierdzić przybycie a ja jeszcze zaproszeń nie mam

Wioleta Milewska

Dodano: 2020-06-02 10:08:51 | Data uroczystości: 2020-09-19

NIE POLECAM

Oszuści. Na zaproszenia czekałam ponad miesiąc. Druk przesunięty w prawo - najeżdża na wzór - w projekcie tego nie było. Złodzieje i tyle.

Anna Niwińska

Dodano: 2020-06-01 16:37:01 | Data uroczystości: 2020-06-01

KRADNĄ PIENIĄDZE, NIE POLECAM

Zamówiłam zaproszenia za dość wysoką kwotę, a dopiero następnego dnia zobaczyłam negatywne komentarze o tej firemce. Od razu odstąpiłam od umowy i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Czekam juz prawie 2 miesiące. Będę zmuszona skierować sprawę na drogę sądową. Zaoszczędźcie sobie nerwów, rozczarowania i omijajcie tą złodziejską firmę z daleka.

Weronika

Dodano: 2020-04-19 09:27:16 | Data uroczystości: 2020-04-19

NIE POLECAM

NIE POLECAM. To jakaś kpina. Człowiek czeka na zamówienie już ponad miesiąc (miało być 14 dni roboczych, jest już prawie 30 dni roboczych). Pani "nie wie" i przedstawia dwie wersje telefoniczną : "może mleczarnia " Ale "nie będę pytać mleczarni bo oni nigdy prawdy nie mowią" i mailową: drukarnia nam nie odpowiada. Człowiek sam musi dzwonić i pytać bo nikt nie napiszę maila chociaż z przeprosinami za opóźnienie. Poprosiłam o zwrot środków który może dostanę za miesiąc bo mają 2 tygodnie na rozpatrzenie mojej"reklamacji" i 14 dni na zwrot środków. Uwierzcie- sami w domu szybciej zrobicie sobie krówki niż oni Wam dostarczą. Żałuję że uwierzyłam pozytywnym opinią na tej stronie A te negatywne zgoniłam na konkurencję. Trzeba było od razu iść do konkurencji. Jestem tak rozczarowana, że istnieje w tych czasach taka "firma - krzak ". NIE POLECAM. ODRADZAM . Wystarczy że przez obecną sytuację człowiek ma stres czy uda mu się wszystko zorganizować A oni jeszcze dokładają stres przez brak realizacji zamówień

Agnieszka Bodek

Dodano: 2020-04-17 14:56:57 | Data uroczystości: 2020-04-25

NIE POLECAM

18 marca (czyli jutro mija 3 tygodnie) zamówiliśmy z narzeczonym zaproszenia i dodatki na sporą kwotę. Najpierw męczyliśmy się 3 godziny z bardzo nieintuicyjnym edytorem, aby spersonalizować zaproszenia, po to aby na końcu okazało się, że infografika zamieszczona na końcu zaproszenia (skreślone kwiaty na czekoladki) nie ulega personalizacji. Niestety nie lubię czekoladek, więc napisałam do firmy jak można to zmienić. Firma zaoferowała nam zmianę infografiki za jedyne 35zł (!)Zirytowało nas takie podejście, więc z lęku przed kolejnymi niespodziankami anulowaliśmy zamówienie podając numer konta do zwrotu. Wszystko tego samego dnia.Tak jak pisałam jutro mijają 3 tygodnie, a my nadal nie otrzymaliśmy swoich pieniędzy. Obsługa ciągle prosi o cierpliwość, twierdząc że wyjaśnia sprawę z księgowością. Jak tak dalej pójdzie podamy sprawę do sądu.Jeżeli nie chcecie psuć sobie nerwów podczas przygotowań, to omijajcie tę firmę z daleka. Zaproszenia wydają się ładne i dosyć tanie, ale to w jaki sposób traktuje się klienta jest niedopuszczalne. Odradzam z całego serca.

Diana Dobrzańska

Dodano: 2020-04-07 13:18:18 | Data uroczystości: 2020-07-04

Nie polecam

Nie polecam. Zamówione próbki nie przychodzą wcale. Firma tłumaczy, że to wina poczty. Co jest kompletną sciemą. Zamówiłam zatem odpłatnie po jednym zaproszeniu z interesujących mnie wzorów. Doszły po dwóch tygodniach. Kartka dodatkowa ma wyblakłe kolory. Wyglada to bardzo słabo. Dodatkowo kasują niewygodne komentarze stad tyle pozytywnych opini :)

Paulina

Dodano: 2020-03-05 09:03:09 | Data uroczystości: 2020-03-05

Piękne zaproszenia

Zamówienie i proces projektowania w kreatorze przeszedł bardzo dobrze. Kreator się czasami zacinał, ale to przez problem z internetem. Kreator jest łatwy w obsłudze projektowanie w nim zaproszeń to pestka. Ja nie korzystałam z usługi projektanta który sprawdzi zaproszenie. Zaproszenie po złożeniu do druku zostało dostarczone w ciągu 4 dni. Wszystko zostało dobrze zabezpieczone. Dodatkowo otrzymałam większą ilość zaproszeń i kopert. Zaproszenia są starannie wykonane. Kolory z kreatora odpowiadają temu w rzeczywistości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproszeń.

Sylwia

Dodano: 2020-02-11 16:11:38 | Data uroczystości: 2020-09-11

Zapomnieli o realizacji mojego zamówienia, długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy

NIE POLECAM. Niestety nie może pojawić się inna ocena niż najniższa, bo do realizacji mojego zamówienia z winy sprzedawcy nie doszło. Sprzedawca o nim zapomniał, a były to krówki okolicznościowe na moje wesele z racji tego zależało mi na ich otrzymaniu. Po upłynięciu okresu oczekiwania na zamówienie dostałam informację, że jeśli dalej jestem zainteresowana to mogę poczekać kolejne 14 dni roboczych, a oni rozpoczną na nowo realizację mojego zamówienia. Zamiast przyznać się do błędu i przyspieszyć realizację zamówienia to chowają głowę w piasek. Na zwrot pieniędzy czekałam ponad kilka miesięcy (3 lipca złożyłam zamówienie i opłaciłam, a zwrot otrzymałam na konto 17 września)- dopiero przed sądowe wezwanie do zapłaty przyniosło skutki, a wizyta u prawnika była już zarezerwowana. Firma nie traktująca klienta poważnie.

Karolina K

Dodano: 2020-02-06 20:55:07 | Data uroczystości: 2019-07-20

NIE POLECAM

Zaproszenia przyszły źle docięte - praktycznie na każdym z nich widniał biały pasek od końca wzoru do krawędzi zaproszenia. Dodatkowo nie mieściły się one do kopert, które były dla nich przeznaczone. Na własny koszt musieliśmy przycinać zaproszenia, ponieważ firma tłumacząc się personalizacją zamówienia, nie zwróciła nam kosztów za źle wykonane przez nich zamówienie (ani za zaproszenia, ani za koperty, które już nie były spersonalizowane). Jak się okazało przy pakowaniu zaproszeń, dostaliśmy o połowę mniej kopert niż zaproszeń, za co oczywiście zapłaciliśmy. Dopiero po kilku interwencjach zwrócono chociaż koszt tych kopert, których nie wysłali...Ogólnie nie polecam, może i cena jest dobra, ale jakość i obsługa zamówienia pozostawia wiele do życzenia.

Paulina S

Dodano: 2020-02-05 21:31:41 | Data uroczystości: 2019-11-23

Nie polecam!

Niestety, ale nie polecam. Po 1- Pani z infolinii nic nie wie, ona za nic nie odpowiadaPo 2 - jakość zaproszeń jest żenująca. Zamówiłam złote, dostalam khali/ zielone. Dodatkowo wygląda jakby tusz się kończył w trakcie drukowania. Kartki były krzywo wycięte i pozaginanePo 3 zapłaciłam za personalizacje a jej nie otrzymałam. Dostałam kartki z kropeczkami na nazwiskaPo 4 odpisuja raz w tygodniu na maila i nie nawiązują do wiadomości poprzednich i do uwag jakie otrzymaliPo 5 nie sprawdzają błędów w zaproszeniach. Otrzymałam wydruk z błędem.

Julita Wawrzyńczak

Dodano: 2019-12-16 15:58:41 | Data uroczystości: 2019-12-16

Zaproszenia - NIE polecam !

Niestety nie polecam firmy , dostałam zaproszenia na których serduszka wyglądają jak plamy tłuszczu , firma twierdzi ze mogłam się domyśleć ze tak się akrat wydrukują na tym papierze gdyż w kreatorze były na szaro (zaznaczam ze w kreatorze były idealnie dobrze wyraźne i widoczne; na zdjęciach także były wyraźne a strony ostatniej nawet nie było zdjęcia ) , na reklamacje czy częściowa rekompensatę (kompromis) firma odpowiada negatywnie , absolutnie nie obchodzi ich zadowolenie klienta ; zreszta widząc jak to wyglada realnie , takich zaproszeń z przyczyn estetycznych chyba nie powinni w ogóle drukować ..

Katarzyna K

Dodano: 2019-12-11 17:55:27 | Data uroczystości: 2020-06-10

NIE POLECAM

Nie polecam firmy, kontakt z obsluga bardzo ciezki. Zamowienie zreazlizowane niepoprawnie, firma nie chce przyszlac poprawionego zamowienia. Dodatkowo wyslane nam zostaly zaproszenia innej pary zawierajace wszystkie dane osobowe. Nie wiadomo jak czesto sie to zdarza i gdzie nasze dane mogly powedrowac. Nie ma sie co kusic na niskie koszta. Nie polecam

Karol

Dodano: 2019-12-11 14:24:22 | Data uroczystości: 2019-12-31

Nie polecam!

ostrzegam Was przed firmą z-milosci.plPomijając bardzo ciężki kontakt, odpisywanie na maile po 3 dniach i wiele prób telefonicznych, grafik przy korektach sam sobie zmienia czcionki i pogrubienia gdzie mu się podoba bez żadnej konsultacji. Z moimi zaproszeniami przyszły mi w pakiecie zaproszenia obcej osoby z jej danymi, numerami telefonu, adresem itd, więc moje dane też mogły trafić do obcych osób.Uwagi, które napsialam w polu "uwagi" zostały zignorowane, chociaż nawet potwierdzałam je telefonicznie, jednak usłyszałam przez telefon, że trzeba było je potwierdzić jeszcze mailem. (tak, jedną uwagę trzeba wpisać w pole "uwagi", zadzwonić i jeszcze napisać maila :))Koniec końców Pani przez telefon powiedziała mi że "Zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo" i powtarza to zdanie jak zacięta sekretarka. Żadna firma póki co nie zjadła mi tyłu nerwów, nie polecam!

Maja Wójcik

Dodano: 2019-12-06 12:44:16 | Data uroczystości: 2019-12-06

Tragedia!

Nie polecam! Winietki mimo zamówienia z prawie 2tygodniowym wyprzedzeniem nie doszły na czas- doszły w sobotę 3h przed weselem. Efekt był taki ze wydałam pieniądze i zmarnowałam czas, a tak czy siak wesele było bez winietek. Zerowy kontakt i zero skruchy ze strony firmy. Pisałam maile , reklamacje, dzwoniłam - żadnych efektów. Nie polecam! Szkoda nerwow przed tak ważnym dniem..

Magdalena

Dodano: 2019-08-10 09:51:59 | Data uroczystości: 2019-08-10

Tragedia

Nie polecam !!! Kontakt po prostu zerowy strasznie długo trzeba czekać na jakakolwiek odpowiedz .. w dodatku wydrukowano złe imię Pana młodego na karteczkach rsvp po tym zdarzeniu jeszcze gorszy kontakt wiec nie kupujcie tam zaproszeń !

Natalia Adamczyk

Dodano: 2019-04-04 20:33:28 | Data uroczystości: 2019-04-04

Polecam

Jak najbardziej polecam zaproszenia ze strony z-miłości.pl . Informacje są na stronie, szeroki wybór wzorów i produktów, które dodatkowo można modyfikować, dobry kontakt z obsługą przez fb w razie problemów, przystępne cenowo. Świetny edytor tekstu, dzięki któremu widzimy dokładnie na jakie zaproszenie się decydujemy. Najpierw zamówiłam próbki za które zapłaciłam ok 5 zł (nie płaciłam za przesyłkę) i czekałam na nie dwa tygodnie - to minus, zwłaszcza w przypadku gdy się spieszymy. Ale jeśli bierzemy się za zaproszenia odpowiednio wcześnie to nie jest to taki problem. Zaproszenia po edycji przyszły bardzo szybko, chyba za dwa dni. Bardzo estetyczne, bez błędów. (mały minus za brak informacji że zaproszenia przyjdą w częściach - osobno papier, osobno wstążka i osobno kokardka - mocno się zdziwiliśmy jak zobaczyliśmy że to wersja DIY :D ale poradziliśmy sobie z tym w ciągu paru godzin i były już idealne :)

Daria Wnuk

Dodano: 2019-04-03 10:39:09 | Data uroczystości: 2019-07-06

Nie kupujcie tu zaproszeń - będzie stres

Nie polecam! Uważajcie na nichEdytor zaproszeń na stronie jest mało efektywny. Niewielkie zmiany graficzne trwają tygodniami. Brak kompetencji infolinii. Zamówienie dotarło po miesiącu walk i ciągłych telefonów - przyszło złe.Prośba o nadruk listy gości na zaproszenia została zignorowana.

Paweł

Dodano: 2019-03-25 11:25:43 | Data uroczystości: 2019-07-04

Porażka

Porażka.1. Po to 30 min człowiek odmierza ułożenie napisu w edytorze co do milimetra, żeby otrzymać rozjechany, całkowicie przesunięty tekst, który nie ma nic wspólnego z projektem? Zaproszenie wygląda pzrze to nieestetycznie i niechlujnie. 2. Zaproszenia zostały wysłane w kawałku tektury, więc co logiczne, część ma zagniecenia 3. Nadruk na winietkach jest nieostry i niewyraźny.

Aga Ska

Dodano: 2019-03-07 21:40:32 | Data uroczystości: 2019-03-07

Niepoważna firma

Nikomu nie polecam tej firmy, strata czasu, opóźnienia i kłamstwa. Dodatkowo powiązanie firmy z grupą na facebooku Rozsądne Panny Młode daje administratorom prawo do usuwania wszystkich niepohlebnych komentarzy na ich temat a dodatkowo do blokowania oszukanych osób. Żal osób, które dadzą się jeszcze nabrać.

Natalia Dudek

Dodano: 2019-02-05 20:40:28 | Data uroczystości: 2019-02-21

Nie polecam!

Zdecydowanie nie polecam! Firma nierzetelna krowki mialy dotrzec na ślub a nie dotarły, jakby nie nasze maile i telefony to nawet byśmy nie mieli winietek i zawieszek. Po 14 dniach roboczych od zamówienia (w poniedziałek przed ślubem) telefoniczne dowiedziałam się że krowki będą w piątek niestety w piątek zero kontaktu i wyjaśnień że nie zrealizują zamówienia trzeba było tam dzwonić żeby się czegokolwiek dowiedzieć. Na zwrot pieniędzy czekaliśmy po nad 3 tygodnie ale też trzeba było się dopominać. 2 serduszka bo winietki były ładne. Jednak krówki przeważyły na opini, już nigdy nie zamowilabym czegokolwiek, brak szacunku do klienta.

Sylwia

Dodano: 2018-12-17 16:31:10 | Data uroczystości: 2018-11-24

negatyw

Na zwrot pieniędzy czekamy już ponad miesiąc. Dzwoniąc w kółko ta sama odpowiedź: "przekażemy księgowości". Telefonów wykonanych były już dziesiątki. Panie bardzo nieprofesjonalne, przetrzymują nie swoje pieniądze. Podałam im ostateczny termin zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie niestety będziemy zmuszeni sądowo odzyskać nasze pieniądze, którymi teraz nielegalnie obraca firma. NIE POLECAM. Nigdy w życiu nie spotkaliśmy się z takim podjeściem do klienta, nieprofesjonalizem i kłamstwami.

Oliwia

Dodano: 2018-11-27 13:50:20 | Data uroczystości: 2018-11-27

Zdecydowanie odradzam

Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Zamówienie nie zostało zrealizowanie w całości. Do dzisiaj czekam na zwrot pieniędzy. Oszuści.

Jarek

Dodano: 2018-10-03 08:47:22 | Data uroczystości: 2018-08-24

Nie polecam

Witam,Nie polecam sklepu Z-Miłości. Zamówiłam u nich 159 winietek na ślub z czego w zamówieniu nie otrzymałam 46 sztuk. Panie z infolinii nie były w stanie mi wyjaśnić zaistniałej sytuacji. Zamówienie otrzymałam dopiero w przed dzień ślubu (zamawiane 2 tyg wcześniej) a o braku winietek zorientowałam się w momencie rozkładania na stoły. Musiałam zamawiać winietki z drukarni-24h która się podjęła realizacji brakujących winietek i jechać po nie w dniu ślubu 30 km. Firma Z-Miłości twierdzi że skoro przesłana przeze mnie lista osób jest prawidłowa to zamówienie powinno być prawidłowe. Nie chcą uznać mojej reklamacji i winą za brakujące winietki obarczają mnie a nie siebie. Całkowity brak poszanowania klienta.

Milena Teperek

Dodano: 2018-07-02 10:16:16 | Data uroczystości: 2018-06-09

Problem z reklamacją

Niestety przyłączam się do częściowo negatywnej opinii.Zaproszenia nam przyszły szybko, ładnie nadrukowane lekko wypukłe litery, dobrze dopasowana czcionka, która w edytorze była ciut za duża. Niestety gdy poprosiliśmy o poprawkę kilku zaproszeń źle wydrukowanych względem innych okazało się, że nie jest to możliwe i trzeba zapłacić oczywiście z kosztami przesyłki. Ponadto w kwadraciku na wstążce obramowanie było nadrukowane krzywo, ale nie miałam już siły ani chęci się kłócić z bezczelną Panią na infolinii. Nie polecam.

Marta

Dodano: 2017-11-07 12:47:34 | Data uroczystości: 2017-11-07

nistety nie polecam

Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii - wystawiam neutralną bo koniec końców jakoś załatwiono sprawę - ale nie polecam, szczególnie jak ktoś nie ma za wiele czasu i zalezy mu na sprawnej komunikacji.Zamówiłam zaproszenia- po czym na nastepny dzien domówiłam - gdyz doliczylam się jednak wiekszej ilosci gosci. Opisałam wszystko, ze pilne, że proszę o informacje, edytowałam i posłałam. Po paru dniach zaakceptowano zamowienie ale okazalo sie - ze domowienie jest drugim zamowieniem i nie mozna np dopisac polowy gosci a pol zrobic zawiadomienia - BO NIE :) i ze i tak traktują mnie wyjatkowo i mam nie robic scen :) Napisalam, ze dziwne ale prosze chociaz o priorytet bo zalezy mi na czasie. Na stronie 3-5 dni. W rzeczywistosci ok 2 tygodni. Sporo stresu, przyszły na styk - niby ładne ale bez rewelacji jak za taki stres. Brak odpowiedzi na maile - podali mi nr paczki 5 dni przed wyslaniem paczki wprowadzając mnie w błąd. A Pani na infolini powiedziała, że "mam sobie sprawdzać" czy wyslali.... na prawdę życzę im jak najlepiej ale nie wróżę sukcesów.

Ewa Adamczyk

Dodano: 2017-03-02 20:43:53 | Data uroczystości: 2017-03-02

Pokaż więcej opinii »

Kalendarz

Obsługiwane województwa:
Najczęściej obsługiwane miasta:

Wyświetlenia oferty: 18081

 

Napisz wiadomość

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności.