Z Milosci - zaproszenia ślubne, winietki, dodatki
Opis oferty
Zajmujemy się tworzeniem zaproszeń ślubnych, winietek oraz dodatków.
Wszystkie produkty tworzone są z najwyższą starannością na najwyższej jakości maszynach produkcyjnych XEROX.
Opinie (41)
Nie polecam
Omijać szerokim łukiem, źle drukują zamówienia niezgodnie z podglądem w kreatorze, nie przyjmują reklamacji i nie odpisują na maile. Złodzieje i nieprofesjonalne patałachy.
Dodano: 2022-04-12 16:44:40 | Data uroczystości: 2022-08-20
Polecam
Polecam! Wszystko w jak najlepszym porządku. Zaproszenia przyszły bardzo szybko i wszystko było z nimi okej. Był problem, który został bardzo szybko rozwiązany. Polecam!!!
Dodano: 2022-04-06 18:59:22 | Data uroczystości: 2022-08-27
Stanowczo odradzam!
Nie polecam! Zero kontaktu z tą 'firmą'. Na infolini czekałam 40 min, na maile odpisują z automatu. Po 3 tygodniach czekania na zaproszenia zażądałam zwrotu pieniędzy. Oczywiście ani zaproszeń ani pieniędzy nie mam do tej pory.
Dodano: 2021-07-06 13:17:59 | Data uroczystości: 2021-09-04
Nie polecam
Nie korzystajcie z usług, firma nie szanuje klienta. Kontakt z nimi jest na totalnym poziomie, czekam na zwrot pieniędzy już kilka tygodni. Nie zamawiajcie tam
Dodano: 2021-07-06 13:06:04 | Data uroczystości: 2021-07-06
ZERO PROFESJONALIZMU
Ku przestrodze! Nie polecam tej "firmy"!Gdyby istniała ocena - milion gwiazdek, to tyle by właśnie dostali. Drogie Panny Młode, jakaś dziewczyna pytała na grupie Rozsądne Panny Młode na Facebooku o zaproszenia z-miłości, napisałam komentarz, że walczę z nimi od dwóch miesięcy, jestem na skraju wytrzymałości, nie polecam i będę informować o dalszym przebiegu sytuacji. Wiecie, do czego doszło? Wyrzucili mnie i zablokowali na grupie, która notabene jest przez pracowników z-miłości prowadzona. Nagminnie usuwają niepochlebne komentarze, których z każdym dniem przybywa, sprawdźcie sobie, jak dynamicznie zmienia się ilość członków w grupie. Ostatecznie złożyłam reklamację zażenowana jakością świadczonych przez nich usług. Choćby nie wiem, jak piękne były ich zaproszenia (a nie są, z 10 próbek tylko jedna wyglądała znośnie i ją wzięliśmy z myślą, że szybko zamówimy i będzie jedna rzecz załatwiona), zawsze będę powtarzać, że stosunek do klienta mają poniżej jakiejkolwiek krytyki.Ale po kolei...Niezrażona opiniami dotyczącymi zaproszeń ze strony z-miłości, postanowiłam dać im szansę. W końcu przeczytałam też wiele pozytywnych opinii. Uznałam, że mamy dużo czasu, więc drobne obsuwy nie są nam straszne, ale to, ile się nawściekałam, przechodzi ludzkie pojęcie. Złożyłam zamówienie w styczniu i przez kolejne tygodnie (do marca) wysłałam konieczne poprawki (dokupiłam rebus, więc już nie mogłam sama wejść do kreatora, który swoją drogą jest tragiczny, zero siatek, wszystko trzeba robić na oko, abstrakcja - 0 do funkcjonalności), dokładnie wszystko opisywałam, powtarzałam, że do Wielkanocy musimy je mieć, początkowo wykazywałam się anielską cierpliwością, ale jak grochem o ścianę. Dzwoniłam do nich praktycznie CODZIENNIE. Naprawdę nie mam pojęcia, skąd wzięli się tam tak niekompetentni graficy, bo to, co otrzymywaliśmy niby po poprawkach, było żałosne, zero spójności, na odwal i o zgrozo, nawet robili babole w tekście, który wcześniej sama poprawnie opracowałam. Wysyłanie randomowych wiadomości z maili w stylu tdsv8264@osicb12947.pl to inna historia, od razu lądowały w spamie. A potem zdziwienie, że nie mogą znaleźć maili. No ciekawe dlaczego, skoro sami zrobili ten bałagan. Pełen profesjonalizm... skandal. Czekanie po tydzień na prowadzenie drobnych poprawek jest niepoważne... Obsługa też pozostawia wiele do życzenia. Jedna pani tylko zapewniła priorytetowe podejście i rzeczywiście raz dostaliśmy maila tego samego dnia, ale później musiałam systematycznie wydzwaniać. Ostatecznie, jak wspomniałam wyżej, złożyliśmy reklamację. Po regulaminowych 14 dniach pieniądze nadal nie były na koncie, więc zadzwoniłam, usłyszałam zdawkowe przeprosiny i informację, że niebawem otrzymam zwrot. Po kolejnych kilku dniach znów zadzwoniłam, już naprawdę wściekła, bo kasa nie rośnie na drzewie, a oni robią sobie jawne jaja z klientów, poprosiłam o połączenie z księgowością (na co konsultantka stwierdziła, że to niemożliwe - no bardzo ciekawe...) i uprzedziłam, że jeśli do końca tygodnia nie otrzymam pieniędzy, wyślę im przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ostatecznie, po nastraszeniu rzecznikiem praw konsumenta (z którym już zamierzałam się skontaktować), przelali mi pieniądze. Po MIESIĄCU. Jeśli dzięki tej opinii pomogę innym parom uniknąć nerwów, których i tak nam nie brakuje podczas planowania ślubu, szczególnie w obecnych czasach, to wspaniale. Zastanówcie się 10 razy, czy naprawdę szkoda Wam złotówki na lepsze zaproszenia, które otrzymalibyście od bardziej profesjonalnej firmy, bo ta z profesjonalizmem nie ma nic wspólnego.
Dodano: 2021-04-28 19:43:41 | Data uroczystości: 2021-04-28
Nie polecam
14 kwietnia zamówiliśmy 3 zaproszenia + 3 koperty - ten sam wzór, każdą sztukę personalizowaliśmy w inny sposób. Kreator zamówień faktycznie jest dość toporny, bez opcji podglądu po zatwierdzeniu edycji - także liczymy na to, że wszystko zapisało się ok, i potwierdzamy zmiany trochę w ciemno. 22 kwietnia zamówienie zostało wysłane. 23 kwietnia otrzymaliśmy zamówienie... ... jak łatwo się domyśleć, z inną zawartością :) W przesyłce znajdowały się: - 3 koperty (jedyne, co się zgadza) - 1 zaproszenie (poprawny wzór, ale oczywiście BEZ PERSONALIZACJI) - próbniki papierów Na infolinii otrzymałem informację, że minimalna liczba zaproszeń to 4, i dział sprzedaży PRAWDOPODOBNIE UZNAŁ, że taka zawartość przesyłki nas zadowoli... W takim razie: 1. Czy dział sprzedaży od 14 kwietnia (zamówienie, opłacenie, zatwierdzenie) do 22 kwietnia (wysyłka) naradzał się, co wpakować do wyczekiwanej przez nas przesyłki, ale unikał kontaktu telefonicznego w celu rozwiązania sytuacji 2. Sklep nie powinien "blokować" zamówienia na mniej niż 4 sztuki zaproszeń? 3. W którym miejscu regulaminu jest napisane, że minimalna liczba sztuk to 4? Nie polecam - szkoda czasu, nerwów oraz pieniędzy. Składam reklamację i mam nadzieję na zwrot pieniędzy - aczkolwiek dalej nie dowierzam, jak można było się pomylić w tak prostym zamówieniu.
Dodano: 2021-04-26 19:11:19 | Data uroczystości: 2021-06-01
Żenada.
Zdecydowanie odradzam. Bardzo żałuję, że sprawdziłam opinie dopiero teraz. Zamówienie nie zostało zrealizowane, po trzech tygodniach oczekiwania i kilku nieodpowiedzialnych mailach, gdy udało się dodzwonić, okazało się, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, pomimo potwierdzenia, że o to prosimy już tydzień temu. Teraz potrzeba dodatkowych ośmiu dni na sam wydruk, więc po trzech tygodniach od opłacenia zamówienia dowiadujemy się, że zaproszenia mogą dotrzeć za ok dwa tygodnie. Wstyd, okropne podejście do klienta, niepotrzebne nerwy, których można sobie oszczędzić. Ciekawe,czy zwrot pieniędzy przyjdzie na czas, czy nie obejdzie się bez BOK-u...
Dodano: 2021-04-26 14:18:04 | Data uroczystości: 2021-05-07
DRAMAT. Bardzo nie polecam.
Zacznijmy od tego, że zamówienie złożyłam 16.06, a przesyłkę dostała 12.08... (na dzień przed weselem i po wykonaniu 6 telefonów). 16.08 zamówiłam 2 proste produkty (księgę gości i skrzynkę na koperty) i po dwóch tygodniach dostałam informację, że moje zamówienie zostało przekazane do drukarni. Po kolejnych 20 dniach (!) przyszła informacja, że mogę śledzić paczkę, po następnych 4 dniach, że moje zamówienie zostało spakowane i wysłane. Był to 24.07. Po tygodniu gdy paczki nie dostałam zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się kiedy mogę się jej spodziewać i usłyszałam, że paczka została doręczona 21.07 !!! Niestety firma nie wiedziała dlaczego na 3 dni przed tym jak dostałam maila dot. wysyłki ani do kogo i gdzie paczka została wysłana... !!Po 3 dniach dzwonienia i braku jakichkolwiek informacji ze strony firmy. Poprosiłam o ponowne wydrukowanie produktów i wysłanie, aż na dzień przed weselem paczka w końcu do mnie dotarła.Ze strony z-Milosci.pl nie usłyszałam żadnego przepraszam oraz żadnej propozycji rozwiązania problemu. Sama musiałam się upominać i to ja zaproponowałam, że skoro nie wiedzą gdzie są moje produkty, żeby wydrukowali je ponownie i wysłali raz jeszcze pod wskazany adres.Produkty ładne. Natomiast zarówno na księdze gości jak i kartonowej skrzynce na koperty nasza grafika nie była bezpośrednio nadrukowana, ale były do nich doklejone kartki na których znajdowała się grafika.
Dodano: 2020-08-22 17:37:22 | Data uroczystości: 2020-08-22
uważać na tę firmę!!!!
Kontakt z obsługą fatalny!!!! Do momentu zamówienia i zapłaty, kontakt super, ale potem niestety dramat! Mieli wysłać zamówienie w ciągu 3-5 dni roboczych, po tych pięciu dniach dostałam maila, że... zamówienie trafiło do druku i będzie do 3-5dni roboczych. Kiedy napisałam, że rezygnuje - odpisali, że nie można od umowy odstąpić, z racji tego, że produkt jest personalizowany, niestety swojej winy w tym nie widzieli i na nic się zdało mówienie, że to ONI nie wykonali umowy ze swojej strony w terminie (wcześniej kiedy pisałam do nich, zapierali się rękami i nogami że wyrobią się w czasie i będzie to nawet szybciej). W międzyczasie jeszcze domówiłam osobną przesyłką (oczywiście osobno płacąc za nią), dwa produkty - kiedy łaskawie wysłali jedno zamówienie i kontaktowałam się z firmą kiedy bedzie pozostała część UWAGA!!! stwierdzili, że wysłali we wcześniejszym zamówieniu jedną paczką. Niestety tak nie było... W dalszym ciągu czekam na zamówienie, mimo, że miało ono dotrzeć do mnie dzisiaj, a ślub mam za 4dni! Jeżeli nie chcecie się stresować, że nie dojdą na czas winietki, menu czy inne produkty OMIJAĆ ICH Z DALEKA!!!
Dodano: 2020-08-17 14:24:29 | Data uroczystości: 2020-08-21
NIE POLECAM!!!
Zdecydowanie nie polecam nikomu tego sklepu!! Zaproszenia zamówiliśmy w dniu 10 lipca 2020 roku, akceptacja projektu nastąpiła w dniu 14 lipca 2020 r., więc zgodnie z ówczesną informacją podaną na stronie zaproszenia powinny zostać dostarczone w ciągu 5 dni roboczych, to jest do dnia 21 lipca 2020 r. W trakcie rozmowy telefonicznej mojej narzeczonej ze sklepem w dniu 13 lipca 2020 r. (żeby zyskać telefoniczny kontakt trzeba pozostać na linii około 25 min, wcześniej pomimo wielu prób rozmowy w ogóle nie można było przeprowadzić) Pani na infolinii zagwarantowała nam, że zaproszenia zostaną wysłane najpóźniej do dnia 22 lipca 2020 r. Niestety pomimo upływu zagwarantowanego przez sklep terminu do dostarczenia zaproszeń, wielu próśb, a następnie upomnień zaproszenia nadal pozostawały niedostarczone. Czas upływał, a zaproszeń nadal nie było, wymieniłem z nimi kilka maili, za każdy razem byłem informowany, że zaproszenia niedługo zostaną wysłane... czas upływał, a zaproszeń nadal nie było, więc byliśmy zmuszeni zamówić zaproszenia w innym sklepie, który zrealizował je w gwarantowanym terminie, sprawnie, a do sklepu z-milosci.pl napisaliśmy, że rezygnujemy z zaproszeń, ponieważ nie zdążymy nawet ich dostarczyć wszystkim gościom przed terminem wskazanym na zaproszeniu jako czas na podjęcie decyzji... i dopiero wtedy w dniu 05 sierpnia 2020 r. przyszły zaproszenia. Od sklepu z-milosci.pl dowiedzielismy sie, że za taką zwłokę z ich strony należy nam się zwrot kosztów przesyłki. Zaznaczę w tym miejscu, że oczywiście zaproszeń nawet nie odebraliśmy, ponieważ w tym terminie, w którym do nas dotarły były dla nas całkowicie BEZWARTOŚCIOWE, o czym oczywiście już dużo wcześniej informowaliśmy sklep, że rezygnujemy z zaproszeń właśnie z uwagi na taką zwłokę z ich strony. Do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu kosztów zaproszeń, a jedynie informację, że mogą nam zwrócić koszty dostawy zaproszeń.... no żarty, choć dla nas mało śmieszne... Pracownicy tego sklepu zachowują się tak jakby ogromne opóźnienia w realizacji zleceń były dla nich na porządku dziennym i niczym nadzwyczajnym, nie rozumieją skąd pośpiech. ODRADZAM ZAMÓWIENIA Z TEJ FIRMY. JEST TO FIRMA NIERZETELNA, NIEUCZCIWA, A GWARANCJE, KTÓRE DAJĄ SĄ BEZ POKRYCIA! Z CAŁEGO SERCA ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE (CHYBA ŻE ŚLUB JEST W PRZYSZŁYM ROKU TO JEST SZANSA, ŻE SIĘ WYROBIĄ ZE ZLECENIEM). Zakupy w tym sklepie to nie tylko strata pieniędzy, ale przede wszystkim ogromny stres i nerwy.
Dodano: 2020-08-09 18:13:46 | Data uroczystości: 2020-08-09
Kalendarz
Wyświetlenia oferty: 18081